»Vljudno vabljeni na javno sojenje. Na zatožni klopi bo sedela K. Tam se je znašla, ker je bila spoznana za krivo. Ne sprašujte, kdaj in zakaj. Tega se nihče, vključno s K., ne spomni več. Pomembno je le to, da ji je krivda prinesla najvišjo kazen: dosmrtno sojenje. Doživljenjsko seciranje njenih dejanj. Doživljenjsko kriminalizacijo njenih načrtov. Brez možnosti pomilostitve. Tribunal, ki vodi postopek proti K., strogo sankcionira vse oblike nedolžnosti. Na srečo pa dovoljuje glasbene in plesne točke.«
»še naprej ostaja močno zavezano družbeno angažiranemu gledališču, spregovoriti hočemo o temah, ki so za premislek o našem bivanju bistvene, a se jih druga gledališča morda ne želijo ali ne morejo lotiti.«
»Ustanove, kot je Mladinsko, so veliko več kot zgolj nekaj posameznic_kov, večje so celo od vseh v njih zaposlenih in ustvarjalcev oz. ustvarjalk, ki z njimi sodelujejo – kot javni zavodi namreč pripadajo vsem, ki jih obiskujemo.«
»v sodobnem času pogosto vzbujata pomisleke zaradi stereotipnih, zastarelih ali komercializiranih reprezentacij«
»za vsakim gibom, premikom v prostoru ali izgovorjeno besedo mogoče slutiti neulovljiv in kompleksen sentiment prepletenosti obžalovanja, ljubezni in lepote, ki napolnjuje žalovanje oziroma minevanje, morda navsezadnje sentiment tega, kar ostane«
»V delu Tvegani premiki/Precarious Moves pokaže, da ima v sebi zelo posebnega in ekskluzivnega 'koreografa', morda enega najzahtevnejših doslej; cerebralno paralizo«